خوانندگان مورد علاقه ی خودممم

هر چی بخوای داریم بیاااااااااا!!!

همه چی ی ی ی ییی ییییییز

خوانندگان مورد علاقه ی خودممم

دیدید من زودتر رسیدم خوب اینارو بنگر:

 

avril

Image Hosted by Free Picture Hosting at www.iranxm.com

t.a.t.u

Image Hosted by Free Picture Hosting at www.iranxm.com

selena gomez

Image Hosted by Free Picture Hosting at www.iranxm.com

nickol

Image Hosted by Free Picture Hosting at www.iranxm.com

jenifer lopez

Image Hosted by Free Picture Hosting at www.iranxm.com

hillary daff

Image Hosted by Free Picture Hosting at www.iranxm.com

eminem

Image Hosted by Free Picture Hosting at www.iranxm.com

biritney

Image Hosted by Free Picture Hosting at www.iranxm.com

, enriqe

Image Hosted by Free Picture Hosting at www.iranxm.com

 

البته زیادنا همینا نیستن

 

ولی خب همینارو گذاشتم

 

حالا نظرتون چیه؟؟؟شماها هم اینا رو دوست دالین؟؟؟

 

 


نظرات شما عزیزان:

mohsen
ساعت10:00---17 آذر 1390
سلام
مرسی از وب زیباتون
من خودم فقط چاوشی گوش میدم
این خواننده هایی که شما بهشون علاقه دارین 3-4 تاشون شیطان پرستن
ما خواننده خوب و باحال ایرانی زیاد داریم
"تو مث طراوت گلای نرگس
روی قلبم من نوشتم بی تو هرگز "
ترک فاصله البوم نفرین محسن چاوشی
موفق باشید



SRR
ساعت11:31---6 آذر 1390
سلام اپم عزیز بدوبیا

zahra
ساعت16:36---1 آذر 1390
ضد پسره خیلی باحال بود

شاهین
ساعت21:00---30 آبان 1390
بدووووووووووووووو آپیدم

مریـــم
ساعت20:50---30 آبان 1390

آپـــم!
آخـــــریـــن پـسـت وبلاگــم!

آخـــریــن بــار ســـلام ... آخـــریــن بــار خـــداحـــافـــظ ...!


مهران
ساعت17:05---30 آبان 1390
سلام

ممنون که خیرم کردی

خیلی باحال بود

مرسی

بای

راستی منم آپم

منتظرماااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااا


hamed
ساعت14:47---30 آبان 1390
سلام.........

m4h54
ساعت13:41---30 آبان 1390
بدین وسیله به اطلاع می رسانیم

وبلاگ ما آپ است ،

تشریف خود را بیاورید


_____ ████____████
___████__████_███
__███____████__███
__███_███___██__██
__███__███████___███
___███_████████_████
███_██_███████__████
_███_____████__████
__██████_____█████
___███████__█████
______████ _██
______________██
_______________█
_████______█
__█████_____█
___████______█
____█████____█
_________█______█
_____███_█_█__█
____█████__█_█
___██████___█_____█████
____████____█___███_█████
_____██____█__██____██████
______█___█_██_______████
_________███__________██
_________██____________█
_________█
________█
________█
_______█



دهکده غمها
ساعت11:04---30 آبان 1390
سلام خانومی

من آپیدم بدو بیا که دیر نشه


hamed
ساعت23:25---29 آبان 1390
سلاممممممممم. خوبی؟ والو تو فکرش هسم . بذار سرم خلوت بشه ، می خوام یه داستان خوشچیلی بذارم.

مهسا
ساعت21:10---29 آبان 1390
سلام آجی کوچولوی خودم خوبی؟
وااو چه آپ خوبی گذاشتی

از آوریل وتاتو زیاد خوشم نمیاد
سلنا و نیکل و
جنیفر و انریکه و هیلاری و دوسشووون دارم

بقیه دیگه نه زیاد

ولی سلیقت خوبه ها


ارررووورررااااا
ساعت17:42---29 آبان 1390
با عرض سلام خدمت دوست خوبم

خوبه سلیقه خوبی داری ولی من بدجوری روی 2تا شون تعصب دارم

jennifer lopez /nicole/

البته انریکه هم عالیه............
پاسخ:مرسی جیگمل جووون چرا آدرس نمیدی بلا؟؟؟؟؟؟؟؟؟


دخمل دیوووووووووووووووووونه
ساعت17:29---29 آبان 1390
از دخمل دیوووووونه به اجی مرضی:
خش خش خششش
ای باباااااااااااااا
داری منو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اهاااااااااا
اول باید بریم سراغ این شاهینه
حالشو بگیریم بخاطر خبرنکردنمون و غافلگیر کردنمون
من رفتم تو هم بیا


شاهین
ساعت14:23---29 آبان 1390
سلااااااااااااااااااااام نزن منو آجییییییییییییی
به خدا هر کاری کردم نظرم نمی اومد نمیدونم چرا
نظرات پست قبلیمو ببین اونجا هم نوشتم


دهکده غمها
ساعت12:30---29 آبان 1390
سلام گلم

شما با افتخار لینک شدید اگه دوست داشتی منو به اسم دهکده غمها بلینک


دهکده غمها
ساعت12:30---29 آبان 1390
سلام گلم



شما با افتخار لینک شدید اگه دوست داشتی منو به اسم دهکده غمها بلینکپاسخ:مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییی


دخمل دیوووووووووووووووووونه
ساعت12:23---29 آبان 1390
واااااااااااو این پسر دیوووووووونه نمیاد دیوووووونه خونه میاد اینجافکنم به خون من تشنست که مملی رو انتخاب کردمنه ادرس وبشو ندارم ناکسآجی نمیدونم کی میزنه درپیتمثل تو هیچ جایی ندیدم علاقه دارم بت شدیدا

ماریاچی
ساعت0:45---29 آبان 1390
سلام دختر طلا

ممنون اومدی بهم سر زدی جغول بغول من

راستی آوش هم خوب می خوند ولی شانس نیاورد

بازم پیشت میام راستی آپت باحاله

من از تتو بیشتر خوشم میاد البته بقیشون هم دوست دارم ولی تتو یه چیز دیگست


بای تا آپ بعدی


مرضیهههه خودممممم
ساعت23:36---28 آبان 1390
این نظر مختص پسمل دیوونه است

سلامممم پسمل دیوونه جوون خوبی؟؟

ای بلا حالا وب میسازی آدرسم که نمیدی در میری آره؟؟؟

برو بچ هر کی این پسمل دیوونه رو دید بهش بگه آدرسش و نده کشتمششششش


پسر دیووونه سابق
ساعت23:20---28 آبان 1390
سلام
چطول مطولی؟
دلم برات تنگ شده بود
یکی گفت که دنبال من بودی گفتم که بیام یه سر بهت بزنم.

الان وبلاگم خیلی پر طرفدار شده
اصلا مثل قبل نیست. همه منو دوست دارند.


دوستت دارم


hamed
ساعت22:27---28 آبان 1390
اوووووووووووفی اینا دیگه کین؟؟؟؟
من که از همشون خوشم میاد!!!!!
شوخی کردم، از هیچکدومشون خوشم نمیاد.
بین همشون من فقط اهنگ های جنیفرو گوش می دم!!!!


zahra
ساعت20:53---28 آبان 1390
به به!! منم همشونو دوست میدالمممممپاسخ:منم تو رو دوست میدالممممم

mohammad
ساعت18:59---28 آبان 1390
salam az tato & jenifer lopez & enriqe & eminem kheyli khosham miad ahangashon radife



faghat esm ye nafar dige ra nanveshti nemidonam azash khoshed miad ya na vali migam



pitbull
پاسخ:آره خوشم میاد من بهش میگم فیت بال آخه باهمه فیت میده!!!


sepideh
ساعت18:18---28 آبان 1390
سللللللللللووووووووووم. چه جلببببببب! پسرای کلاسمون به من و دوستم میگن گروه تتو ! چون همیشه دوتایی باهمیم

دخمل دیوووووووووووووووووونه
ساعت18:17---28 آبان 1390
وای نه اجییییییییی
از دست این درسای زورکی
فکنم تو هم مثل منی وقتی که میرفتم مدرسه ودرس و امتحان و این چیزا داشتیم
ایول خیلی باحالی
دلم واست تنگ میشه
حالا خوبه که کلا نمیری
بازم جای شکرش باقیه
اره بدم میاد از اوریل
یه جووووورررررییییههههه
حالا جون عخش اجیمونه هیچی نمیگیم


دخمل دیوووووووووووووووووونه
ساعت17:05---28 آبان 1390
سهلام اجییییی
اجی دستت درد نکنه نظرامو به هزارتا رسوندی با سه تا نظر تکراریت
اجی کم پیدایی؟؟؟
حالا دیگه ما شدیم مامان و بابات؟؟؟اها اجی هستیم با هم
خوب حالا نظرام راجع به اینا:
از آوریل متنفرم،یه جوریه قیافش و خوندنش
تاتو هم بدک نیستن،اما همجنسبازن
اوه اوه اوه این سلنا گومزو نگو که دیگه اگه دستم بهش برسه میزنم درپیتش میکنم اخه خیلی خیلی خیلی بدم میاد ازش
این نیکولم قیافه نداره اما قشنگ میرقصه و میخونه
هیلاریدافم خیلی سادس قیافش،نه رنگی نه چیزی،خیلی کمرنگه
واااااااااااااو امینم که عاشقشم خیلی توپههههه
از بریتنی هم که بدم میاد خیلی خیلی خیلی
آییییییی انریکه که خیلی دوسش دارم،عاشقشم،بوسش کنم
اینام نظرای من اجی گلم


لحظه های آرام
ساعت16:40---28 آبان 1390
سلام مرضیه جون مرسی عسیسم

تو ام خیلی با مرامی منم لینکیدمتپاسخ:فدااااااات


:-)
ساعت16:32---28 آبان 1390
اوووووووووووووف

چه همه خوشگل مشگل اند.

دمشون گرم.

من که همه شون رو دوست دارم.

ولی توی همه شون فقط آهنگ های انریکه رو گوش می دم.

:-)
پاسخ:ای کلک چون همه دخمل بودن خشگل بودن؟؟ای بلااااااا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 28 آبان 1390برچسب:, ] [ 15:26 ] [ girl ] [ ]